Atgriešana un garantijas remonts

Preču atgriešana

Jums ir tiesības atgriezt iegādāto preci 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas, nenorādot iemeslu. Lai atgrieztu preci, lūdzu:

  • Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pa e-pastu info@veno.lt.
  • Aizpildiet atgriešanas veidlapu (ja piemērojams).
  • Atgrieziet preci oriģinālajā iepakojumā kopā ar visiem piederumiem un dokumentiem.

Atgrieztajām precēm jābūt nebojātām un nebojātām.

Atgriešanas process

  1. Pēc jūsu pieprasījuma saņemšanas mēs apstiprināsim atmaksu 2 darba dienu laikā.
  2. Mēs saņemsim preci un pārbaudīsim tās stāvokli.
  3. Ja prece atbilst atgriešanas nosacījumiem, mēs atmaksāsim jums samaksāto summu 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas apstiprināšanas.

Garantijas remonts

Visām precēm mēs sniedzam garantiju saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem un ražotāja norādījumiem.

Ja garantijas laikā prece ir bojāta, lūdzu:

  • Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu un sniedziet informāciju par produktu vai defekta aprakstu.
  • Nogādājiet preci mūsu servisa centrā vai gaidiet norādījumus par turpmākajām darbībām.

Garantijas remontu var veikt:

  • Preces bezmaksas remonts, ja defekts nav Jūsu vaina.
  • Preces nomaiņa ar jaunu, ja remonts nav iespējams.

Vairāk informācijas

Ja jums ir kādi jautājumi par preču atgriešanu vai garantijas remontu, vienmēr varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu:

  • E-pasts: info@veno.lt

Gaišs
Ir tumšs